Kerro 7 faktaa itsestäsi

1. Olen todella laiska siivoamaan :( Niinkuin äitinikin on aina minulle sanonut;  Osaan kyllä siivota, mutten pitää siistinä.

2. Olen ammatiltani ravintolakokki, mutta vasta nyt näiden kaikkkien kakkublogien myötä olen itsekkin innostunut leipomaan.

3. Olen kaikessa muussa paitsi leipomisessa todella lyhytpinnainen...Hermo menee heti kun kaikki ei suju oman mielen mukaan :)

4. Vihaan juustonaksuja ! Ne haiseekin jo kuvottavalle...

5. Pelkään isoja (ja joitain pieniäkin) koiria. Tosin ystäväni yrittää auttaa asiaa...Hänen koiraansa en enään pelkää...

6. Töissä asiakkaiden kanssa höpöttelen pitkät pätkät, mutta "tarpeen tullen" olen erittäin ujo :)

7. En onnistu säästämään rahaa. Olen onneton tuhlari jolla raha polttelee taskussa. Olisi kiva säästää lomamatkoihin tai muuhun, mutta en vain onnistu siinä. Onneksi on mies mikä hoitaa raha-asioita paremmin kuin minä :)

 

Minä voisin haastaa tähän samaan Minnan (Kuun Karkelot), Vesselin, Eepu-79:n (Herkkusuun paratiisi) ja Julien.

Tässä ei nyt ollut seitsemää haastettavaa, mutta muutkin saavat kyllä ottaa haasteen vastaan, ketä ei ole tätä vielä tehnyt :)