Tämä kakku menee siskolleni. Kinuskikakku, missä välissä on kinuskia+kermavaahtoa sekä mangososetta. Toivottavasti maistuu :)

Tämän kakun myötä haluan myös toivottaa kaikille ketkä blogissani ovat vierailleet
Hyvää ja Onnellista Uutta Vuotta 2008 ! Leivotaan taas ensi vuonna :)


Kommentit